Panaszkezelés
Ügyfélszolgálat (Panaszok, bejelentések rögzítése) Telefon: 1/202-6407 (0-24 órában hívható)
E-mail: helpdesk@bolytakarek.hu
MNB - Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (PFK) az ügyfelekre fókuszálva, érdekeiket szem előtt tartva nyújt széleskörű, közérthető tájékoztatást és a pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszok megoldásán dolgozik. A PFK egy, a Magyar Nemzeti Bankon belül működő fogyasztóvédelmi szervezet. Nálunk az ügyfél a fontos, és minden ügyfél egyformán fontos.
Kapcsolódó linkek:
Online vitarendezési platform
Elindult az Európai online vitarendezési platform
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.
Kapcsolódó linkek:
- Az online vitarendezési platform honlapja
- Az online vitarendezési platform honlapjának meghivatkozásához az alábbi bannerek is felhasználhatóak: erre a linkre kattintva (közzétéve: 2016. 05. 06)
- A felhasználói útmutatók elérhetőek az online vitarendezési platform honlapján
- A pénzügyi szolgáltató számára, amennyiben vele szemben nyújtottak be panaszt
- Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet - Panaszkezelési Tájékoztató 2018.08.22. j. (1.01 MB), Érvényes: 2018-08-22
- MNB panaszbejelentő nyomtatvány 2018.09.04. (177.88 KB), Érvényes: 2018-09-04
- Fogyasztói kérelem az MNB-hez 2018.09.04. (328.60 KB), Érvényes: 2018-09-04