Tisztelt Ügyfelünk!

2018. május 25-től életbe lépett az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR), amely a felhasználók személyes adatainak még szélesebb körű védelmét szolgálja.
Hitelintézetünk elkötelezett az általa kezelt adatok, így a személyes adatok jogszabályoknak megfelelő kezelése mellett, kiemelt figyelemmel az adatok bizalmassága, sértetlensége és rendelkezésre állása tekintetében. A GDPR előírásaihoz igazodva a felkészülési folyamat részeként aktualizáltuk az adatkezelési tájékoztatónkat, melyet weboldalunkon is közzétettünk.

Tájékoztatónk ezen linken is elérhető: Adatkezelési tájékoztató

Az adatvédelmi tájékoztatóval kapcsolatos kérdéseikre a tájékoztatóban megjelölt elérhetőségen állunk az érintettek rendelkezésre.

Üdvözlettel: Az Ön pénzügyi partnere.
BÓLY TAKARÉK
  1. Kezdőlap
  2. Kapcsolat

Kapcsolat

Székhely


 


Cím:  7754 Bóly, Rákóczi u. 7/A.
Telefon:  69/569-990
Fax:  69/569-991
E-mail: kozpont@bolytakarek.hu

Ügyfélszolgálat (Panaszok, bejelentések rögzítése)

 

Telefon: 1/202-6407 (24 órában hívható)
E-mail:  helpdesk@bolytakarek.hu

 


Bankkártya letiltás


A Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet által kibocsátott bankkártyák 2010. április 8.-tól csak a Takarékbank telefonszámán tilthatók le, amely a következő:

(06-1) 212-0202

 

Panaszkezelés


A Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet munkatársai mindent megtesznek annak érdekében, hogy Önt a lehető leghatékonyabban szolgálják ki. Időnként azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor Ön és a Takarékszövetkezet között véleményeltérés jelentkezik. Célunk, hogy ezeket az eseteket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. 


Panasz benyújtására a Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet több, az Ügyfél által választható lehetőséget biztosít, így azt levélben, telefonon, személyesen írásban vagy szóban is lehetővé teszi. 


A panaszkezelésről részletesebb tájékoztatás és Panaszbejelentő nyomtatvány megtalálható a Panaszügyintézési eljárásban.